Βρετανική εφημερίδα ζητά συγγνώμη από τη Μελάνια Τραμπ και καταβάλλει αποζημίωση

Βρετανική εφημερίδα ζητά συγγνώμη από τη Μελάνια Τραμπ και καταβάλλει αποζημίωση

Η βρετανική εφημερίδα "Daily Telegraph" ζητά συγγνώμη για άρθρο με ψευδείς πληροφορίες που δημοσίευσε για την Μελάνια Τραμπ.

Η βρετανική εφημερίδα "Daily Telegraph" δημοσίευσε κείμενο, στο οποίο ζητά συγγνώμη από την πρώτη κυρία των ΗΠΑ, Μελάνια Τραμπ για άρθρο που δημοσίευσε την περασμένη εβδομάδα.

Διαβάστε επίσης: Νέο ντοκιμαντέρ ανοίγει τον «ασκό του Αιόλου» για τη σεξουαλική ζωή του Μάικλ Τζάκσον (Βίντεο)

Συγκεκριμένα, στο φύλλο του Σαββάτου η εφημερίδα παραδέχεται "πληθώρα ψευδών πληροφοριών και ανακριβειών" στο ρεπορτάζ της με τίτλο "Το μυστήριο της Μελάνια" ("The Mystery of Melania") που δημοσιεύτηκε την περασμένη εβδομάδα. Το άρθρο ήταν απόσπασμα από το επερχόμενο βιβλίο "Golden Handcuffs: The Secret History of Trump`s Women" (Χρυσές Χειροπέδες: Η Μυστική Ιστορία των Γυναικών της Τραμπ) της Νίνα Μπέρλι και δημοσιεύθηκε στις 19 Ιανουαρίου στο περιοδικό της κυριακάτικης έκδοσης της εφημερίδας.

Διαβάστε ΕΔΩ τις ειδήσεις της ημέρας.

Στη γραπτή ανακοίνωση, η Telegraph παραδέχεται ότι το άρθρο "περιείχε ορισμένες ψευδείς αναφορές, οι οποίες δεχόμαστε ότι δεν έπρεπε να έχουν δημοσιευθεί". "Ο πατέρας της κ. Τραμπ δεν ήταν μια αυταρχική παρουσία και δεν εξουσίαζε την οικογένεια", αναφέρεται στην ανακοίνωση της εφημερίδας, στην οποία παρατίθενται οι ανακρίβειες που περιείχε το άρθρο:

"Η κ. Τραμπ δεν εγκατέλειψε τη Σχολή Σχεδίου και Αρχιτεκτονικής στο πανεπιστήμιο λόγω της αποτυχίας ολοκλήρωσης εξέτασης, όπως υποστηρίζεται στο άρθρο, αλλά μάλλον επειδή ήθελε να επιδιώξει μια επιτυχημένη καριέρα ως επαγγελματίας μοντέλο".

aus first lady melania trump tours the cape coast castle a news photo 1045041056 1548703731

Επιπλέον, στην ανακοίνωση της εφημερίδας αναφέρεται ότι "η κ. Τραμπ δεν αγωνιζόταν για την καριέρα της ως μοντέλο πριν συναντήσει τον κ. Τραμπ και δεν ώθησε την καριέρα της λόγω της βοήθειας του κ. Τραμπ. Δεχόμαστε ότι η κ. Τραμπ ήταν επιτυχημένη επαγγελματίας στο μόντελινγκ πριν συναντήσει τον σύζυγό της και έκανε καριέρα χωρίς τη βοήθειά του".

Επιπλέον, η εφημερίδα παραδέχεται ότι στο άρθρο "κακώς υποστηρίχθηκε ότι η μητέρα, ο πατέρας και η αδερφή της κ. Τραμπ μετεγκαταστάθηκαν στη Νέα Υόρκη το 2005 για να μείνουν σε κτίρια ιδιοκτησίας του κ. Τραμπ. Δεν το έκαναν. Ο ισχυρισμός ότι η κ. Τραμπ "έκλαψε τη νύχτα των εκλογών είναι επίσης ψευδής". Η Telegraph σε ένδειξη μεταμέλειας συμφώνησε να καταβάλλει αποζημίωση στην πρώτη κυρία των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με το BBC News, εκπρόσωπος της πρώτης κυρίας των ΗΠΑ καταφέρθηκε εναντίον "οπορτουνιστών που θέλουν να ανέλθουν δυσφημίζοντας το όνομα και την εικόνα της". "Δεν θα μείνει άπραγη, καθώς άνθρωποι και μέσα μαζικής ενημέρωσης επινοούν ψέματα και ψευδείς ισχυρισμούς σε μία μάχη για νούμερα ή για να πουλήσουν τίτλους εφημερίδων", πρόσθεσε.

Πηγή: ΚΥΠΕ