Reuters: Βρετανοί και Γερμανοί ανυπομονούν για ταξίδια μετά το εμβόλιο

Reuters: Βρετανοί και Γερμανοί ανυπομονούν για ταξίδια μετά το εμβόλιο

Πώς η προοπτική του εμβολίου αλλάζει την ψυχολογία των Ευρωπαίων

«Όχι» στις αγορές καταναλωτικών αγαθών μετά την έλευση του εμβολίου κατά του Covid – 19 λένε – σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το Reuters – οι πλειοψηφία των Βρετανών και Γερμανών.

Ωστόσο, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η έρευνα η διαθεσιμότητα του εμβολίου μπορεί να ευνοήσει τις προοπτικές της τουριστικής βιομηχανίας.



Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημοσκοπήσεων Dynata ρώτησε περισσότερα από 5.000 άτομα στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους όταν ένα εμβόλιο COVID-19 γίνει ευρέως διαθέσιμο.

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς (61%) και να βγαίνουν από το σπίτι πιο συχνά (53%).

Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να κάνουν διακοπές ξανά στο εξωτερικό.