ΟΕΛΜΕΚ: Ικανοποίηση και εισηγήσεις για τους κανονισμούς Μέσης Εκπαίδευσης

ΟΕΛΜΕΚ: Ικανοποίηση και εισηγήσεις για τους κανονισμούς Μέσης Εκπαίδευσης

Η ΟΕΛΜΕΚ κοινοποίησε τις θέσεις και εισηγήσεις της για τους κανονισμούς λειτουργίας των δημοσίων σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης και στο θέμα των εξετάσεων, δηλώνοντας ικανοποίηση για τη διαδικασία προώθησης των κανονισμών και τη θετική της θέση επί της αρχής για τις εξετάσεις.

Η ΟΕΛΜΕΚ σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε τη Δευτέρα αναφέρει ότι συμφωνεί με τις γενικές αρχές και τη φιλοσοφία της πρότασης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για τους «ΠΕΡΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥ 2016» και εκφράζει την ικανοποίησή της για τον τρόπο λειτουργίας της Επιτροπής διαμόρφωσης της πρότασης, στην οποία συμμετείχαν με εκπροσώπους τους η ΟΕΛΜΕΚ, η ΟΛΤΕΚ, η Παγκύπρια Συνομοσπονδία Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων και Κηδεμόνων Μέσης Εκπαίδευσης και η ΠΣΕΜ, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη κατά το δυνατόν συναίνεση κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης της πρότασης.

Περαιτέρω, η Οργάνωση των εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης κοινοποίησε τις τροποποιήσεις και προσθήκες που εισηγείται επί του κειμένου των κανονισμών.

Εξάλλου, με δεύτερο δελτίο Τύπου, που αφορά την καθιέρωση εξετάσεων τετραμήνων στη Μέση Εκπαίδευση και για διαχωρισμό των Παγκύπριων Εξετάσεων σε Παγκύπριες Εξετάσεις Απόλυσης και Παγκύπριες Εξετάσεις Πρόσβασης, η ΟΕΛΜΕΚ επαναβεβαιώνει την απόφασή της 5ης Νοεμβρίου 2015 ότι συμφωνεί με τις βασικές αρχές της πρότασης που αφορούν

(α) στο διαχωρισμό των Παγκύπριων Εξετάσεων σε Παγκύπριες Εξετάσεις Απόλυσης και Παγκύπριες Εξετάσεις Πρόσβασης, λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας και σκοπού της κάθε εξέτασης.

(β) στην καθιέρωση εξετάσεων τετραμήνων στη Μέση Εκπαίδευση, στην ύλη του κάθε τετραμήνου ξεχωριστά,

(γ) στη διεξαγωγή των ανεξετάσεων τον Ιούνιο, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η έγκαιρη στελέχωση των σχολείων,

(δ) στην καθιέρωση του θεσμού της περιόδου ανατροφοδότησης, ενισχυτικής και υποστηρικτικής διδασκαλίας μετά τις εξετάσεις τετραμήνων, με τρόπο που να λειτουργήσει προς όφελος των μαθητών και της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο.

Παραθέτει τέλος τις εισηγήσεις της επί του θέματος.