ΑΛΑΛΟΥΜ στα σχολεία! Σύγκρουση ΠΣΕΜ-Οργανωμένων Γονέων - Τι λέει το Υπουργείο Παιδείας

ΑΛΑΛΟΥΜ στα σχολεία! Σύγκρουση ΠΣΕΜ-Οργανωμένων Γονέων - Τι λέει το Υπουργείο Παιδείας

Καζάνι που βράζει παραμένει η Παιδεία. Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι μαθητές. Αναδίπλωση από τους Οργανωμένους Γονείς.

Γράφει ο Δημήτρης Σκρίμπας

Μετά την έκκληση των Οργανωμένων Γονέων προς τους μαθητές να απέχουν από τα μαθήματά τους για δύο διδακτικές περιόδους, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ψήφιση από την ολομέλεια της Βουλής, την Παρασκευή 3/2, των νέων Κανονισμών Λειτουργίας και του νομοσχεδίου για τις εξετάσεις, ήρθε η αναδίπλωση της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων και Κηδεμόνων Δημόσιων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης, η οποία κάλεσε τους μαθητές σε αναστολή της κινητοποίησης.

Ωστόσο, με δηλώσεις του στο κρατικό ραδιόφωνο, ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών, Ζαφείρης Δημητρίου, διαχώρισε τη θέση της ΠΣΕΜ από αυτή των Οργανωμένων Γονέων, ανακοινώνοντας κλιμάκωση της κινητοποίησης με αποχή από τα μαθήματα από την τρίτη διδακτική περίοδο μέχρι και το πέρας των μαθημάτων.

Ο Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας των Γονέων, Πέτρος Κουλέρμος, εξέφρασε τις επιφυλάξεις του για τη στάση των μαθητών, τονίζοντας ότι με την απόφαση της ΠΣΕΜ να αποχωρήσουν οι μαθητές από τα σχολεία τους μετά το τέλος της δεύτερης διδακτικής περιόδου, ακυρώνεται η ουσία της εκδήλωσης διαμαρτυρίας των Οργανωμένων Γονέων, κατά την οποία θα υπήρχε ενημέρωση των μαθητών εντός των σχολείων για τις θέσεις των Γονέων και συνέχιση των μαθημάτων από την πέμπτη διδακτική περίοδο και μέχρι το τέλος της ημέρας.

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Καδής, μιλώντας στο ΡΙΚ, υποστήριξε ότι ρόλο στην αλλαγή της στάσης των Οργανωμένων Γονέων έπαιξαν οι διαβεβαιώσεις, που έλαβαν από το Υπουργείο, σχετικά με την εισαγωγή τροπολογίας για τη δημιουργία ενός συστήματος ελέγχου και αξιολόγησης της εφαρμογής του νέου συστήματος εξετάσεων στα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης, του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και των ίδιων των καθηγητών, σε βάθος χρόνου.

Υπέρ της αλλαγής του υφιστάμενου συστήματος, με την εφαρμογή των εξετάσεων ανά τετράμηνο, τάχθηκε και ο Πρόεδρος της Οργάνωσης Ελλήνων Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΕΛΜΕΚ), Δημήτρης Ταλιαδώρος, ο οποίος υποστήριξε ότι αν και η εξεταστέα ύλη του κάθε μαθήματος θα παραμείνει ίδια, ο διαχωρισμός της σε δύο μέρη στην πραγματικότητα θα βοηθήσει τους μαθητές να προετοιμάζονται καλύτερα για τις εξετάσεις, ενώ θα τους δίνει και μια δεύτερη ευκαιρία να βελτιώσουν την επίδοσή τους στο τέλος της χρονιάς, αν δεν είναι ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα της εξέτασης του πρώτου τετραμήνου.