Κάνουν τον βίο αβίωτο στους καταναλωτές η ΑΗΚ- Σε ποιος ρίχνουν τις ευθύνες για τους λογαριασμούς

Κάνουν τον βίο αβίωτο στους καταναλωτές η ΑΗΚ- Σε ποιος ρίχνουν τις ευθύνες για τους λογαριασμούς

Οι διαμαρτυρίες πολιτών για καθυστερημένες παραλαβές των λογαριασμών τους από την Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, έπιασαν τόπο.

Σύμφωνα με τον Φ, η Χριστίνα Παπαδοπούλου, εκπρόσωπος Τύπου της ΑΗΚ, παραδέχτηκε ότι όντως παρατηρείται κατά καιρούς καθυστέρηση ή και εκπρόθεσμη παράδοση των λογαριασμών από το ταχυδρομείο με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία πολιτών, γι’ αυτό και προωθούνται διάφοροι τρόποι επίλυσης του προβλήματος.

Για να λυθεί το εν μέρει το πρόβλημα ήδη πάρθηκε απόφαση και δημιουργήθηκε η κατάλληλη ηλεκτρονική υποδομή, ώστε να μπορούν οι πελάτες της ΑΗΚ να λαμβάνουν τον λογαριασμό τους μέσω ηλεκτρονικής διεύθυνσης έγκαιρα και έτσι, να μην τον αναμένουν μέσω του ταχυδρομείου.

Όπως ισχυρίστηκε, οι λογαριασμοί αποστέλλονται ταχυδρομικώς 21 μέρες πριν από την προθεσμία που δίδεται στον πελάτη για εξόφληση, όμως σε αρκετές περιπτώσεις αυτοί φτάνουν στον πελάτη λίγο πριν την εκπνοή της προθεσμίας ή και μετά την εκπνοή της.

Η εκπρόσωπος της ΑΗΚ επέρριψε ευθύνες στα Κυπριακά Ταχυδρομεία για τη σχετική καθυστέρηση και προέτρεψε τους πολίτες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της ΑΗΚ και να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους, ώστε η αποστολή του λογαριασμού τους να γίνεται πλέον ηλεκτρονικά.

Η ταλαιπωρία μεγαλώνει όταν όσοι λαμβάνουν μέσω ταχυδρομείου τους λογαριασμούς τους και τους εξοφλούν μέσω τράπεζας, σε περίπτωση που τους παραλάβουν εκπρόθεσμα, υποχρεώνονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις προκειμένου να φτάσουν σε γραφεία της ΑΗΚ, όπου μπορούν να τους εξοφλήσουν και αυτό, επειδή οι τράπεζες δεν έχουν την εξουσιοδότηση να προχωρούν σε εξοφλήσεις εκπρόθεσμων λογαριασμών.