Παραλίγο καυγάς σε ταχυδρομείο της Λεμεσού: Καταγγελίες για υπάλληλο: «Μου ρίχνει πίσω το κινητό»

Παραλίγο καυγάς σε ταχυδρομείο της Λεμεσού: Καταγγελίες για υπάλληλο: «Μου ρίχνει πίσω το κινητό»
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Φωτογραφίες:

Μια καταγγελία για τη συμπεριφορά μιας υπαλλήλου σε ταχυδρομείο στη Λεμεσό έγινε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.

Συγκεκριμένα, μια χρήστης του διαδικτύου ανάρτησε σε σελίδα παραπόνων στο Facebook την καταγγελία της για συγκεκριμένη υπάλληλο σε ταχυδρομείο στη Λεμεσό, η οποία της συμπεριφέρθηκε άσχημα ενώ φαίνεται ότι είχαν έρθει σε έντονη λογομαχία.

Όπως έγραψε στο Facebook η παραπονούμενη:

«Αυτά είναι τα κυπριακά ταχυδρομεία Κύπρου.
Πάω χτες να δω αν ήρθε κάποιο δέμμα που περιμένω εδώ και 20 μέρες από Αίγυπτο γιατί μου στάλθηκε από τον προμηθευτή ο κωδικός αλλά μήνυμα στο κινητό δεν πήρα.
Επειδή το τιμολόγιο από το ταχυδρομείο έγραφε αραβικά ζήτησα τη βοήθεια μιας υπαλλήλου εκεί να με βοηθήσει.
Έβλεπα έναν αριθμό αλλά δεν ήξερα αν ήταν αυτό το tracking number.
Ανοίγω λοιπόν το κινητό και δείχνω στη συγκεκριμένη κοπέλα το τιμολόγιο του ταχυδρομείου και αυτή μιλούσε δίπλα με συνάδελφο, μέχρι να τελειώσει τη κουβέντα που είχε όταν είδε το κινητό μου λέει με απότομο τρόπο "εν μαύρη η οθόνη εν τζαι είμαι μάντης να σου πώ"...
Εγώ δεν είπα κάτι και ξανά ανάβω την οθόνη..
Μου λέει " πέ μου το bar code" της λέω γι αυτό ακριβώς χρειάζομαι τη βοήθεια σου διότι μέχρι τώρα ότι παραγγείλω ξέρω ποιό είναι το tracking number...
Μου απαντά πάλι απότομα "τζίνο τζαμε" χωρίς να μου δείξει κάτι στο τηλ.
Κάνω zoom εγώ για να καταλάβω τι εννοεί..
Έβλεπα έναν αριθμό κάτω και την ρωτώ ξανά..Αυτός;
Μου απαντά "τζίνος που γράφει Ε πέ μου τον αριθμό τζαι έν έχω ώρα να ασχολούμαι με το καθένα σας"
Της λέω καλά η δουλειά σου ποιά ειναι εδω;;
Δεν είναι για να εξυπηρετάς το κόσμο;;
Αυτή η κυρία παίρνει με νευριασμένο τρόπο το τηλ μου και μου λέει "τούτος δαμέ. Έτον. Είδες τον; Ατε πε μου τον"
Ξεκίνησα λοιπόν να της τον λέω και αυτή δεν πρόλαβε να γράψει.. με αγριοβλέπει και της λέω όκ πάμε ξανά...της τον ξαναλέω πιο γρήγορα αυτή τη φορά γιατί ο τρόπος της ήταν πολλά άσχημος προς εμένα και με μείωσε τόσο πολύ στον ξένο κόσμο που ήθελα να νιώσει ακριβώς το ίδιο.
Της ξαναλέω λοιπόν το 2η φορά το bar code και πολύ γρήγορα και πάλι δεν πρόλαβε να τον γράψει.
Με αγριοκοιτά για ακόμα μια φορά..
Πάρτο της λέω το κινητό αφού δεν γράφεις γρήγορα και δες τον εσύ.
Μου ρίχνει πίσω το κινητό νευριασμένα και μου λέει να μου τον πεις..Πολύ καλά της λέω αλλά φρόντισε άλλη φορά τα νεύρα σου διότι είναι η δουλειά σου και δεν πρέπει να μιλάς άσχημα στο κόσμο και οφείλεις να τον εξυπηρετείς και εφόσον είμουν πολύ ευγενική μαζί σου οφείλεις να κάνεις το ίδιο.
Αν δεν φορούσα τα γυαλιά μυωπιας μου;
Αν είμουν αγράμματη;
Αν είμουν ηλικιωμένη;
Θα έκανες το ίδιο;
Γενικό δίδαγμα....
ΟΣΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.»

Μάλιστα όπως φαίνεται υπήρξε και συνέχεια της ιστορίας, με την παραπονούμενη να καταγγέλλει τελικά την υπάλληλο:

Επειδή όλοι με ρωτάτε ποιό ταχυδρομείο είναι...[...]
Έγινε καταγγελία στον προϊστάμενο της ο οποίος την κάλεσε στο γραφείο..
Εγώ είμουν έξω από το γραφείο και δεν ξέρω τι έγινε.
Αυτό που ξέρω είναι ότι μετά τη σχετική παρατήρηση που έγινε βγήκε έξω ο προϊστάμενος και μου είπε φυσικά ότι αυτή ισχυρίζεται άλλα.
Ούτε απολογήθηκε καν.
Εγώ είτε το εκανε ή όχι πάλι θα της έκανα γραπτή καταγγελία.
Επίσης εκεί που λέω το παράπονο μου σε γνωστούς μου πριν προλάβω καν να την περιγράψω μου την περιγράφουν αυτοί γιατί έχουν περάσει και αυτοί την ίδια συμπεριφορά από την ίδια υπάλληλο.