Οι χώροι στάθμευσης on-street parking προκαλούν «πονοκέφαλο» στους μοτοσικλετιστές (Φωτος)

Οι χώροι στάθμευσης on-street parking προκαλούν «πονοκέφαλο» στους μοτοσικλετιστές (Φωτος)

Τι αναφέρει η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου (CMRC)

Άντρη Θρασυβούλου

Προβληματίζεται η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου (CMRC) σχετικά με τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης on-street parking σε μέρος των πεζοδρομίων σε κύριους δρόμους παγκύπρια.

 Σύμφωνα με τους μοτοσικλετιστές, μπορεί ο συγκεκριμένος τρόπος να αποτελεί μια γρήγορη λύση κατασκευής θέσεων στάθμευσης, όπου διευκολύνονται οδηγοί και καταστηματάρχες ωστόσο, όπως αναφέρουν προκύπτουν διάφορα προβλήματα από την κατασκευή τους.

street1

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι φωτογραφίες που δημοσίευε ο 35χρονος δολοφόνος - Από το Μιτσερό μέχρι γυναίκες σε τολμηρές πόζες

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Λέσχης, Μάριο Κωνσταντινίδη, κάποια από τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν και για τα οποία ενημέρωσαν τους αρμοδίους είναι τα εξής:

1. Οι περισσότεροι χώροι στάθμευσης είναι σε κύριους δρόμους όπου συνήθως αρχίζουν πολύ κοντά από παρόδους (ή διασταυρώσεις πεζών), με αποτέλεσμα τα οχήματα που εισέρχονται στους κύριους δρόμους από πάροδο να μην έχουν καλή ορατότητα για τυχόν διερχόμενα οχήματα που υποχρεώνονται να εισέρχονται πιο έξω από την γραμμή του STOP.

street2

 Διαβάστε όλες τις ειδήσεις της ημέρας

2. Πολλοί είναι κατασκευασμένοι στα δεξιά των παρόδων και σε μικρή απόσταση όπου τα οχήματα κινούνται και υπάρχει ο φόβος να ανακοπεί πρώτα η πορεία τους.

3. Οδηγοί βάζουν όπισθεν στους κύριους δρόμους για να σταθμεύσουν.

street6

4. Ανοίγουν τις πόρτες των οχημάτων χωρίς να υπολογίσουν τους μοτοσικλετιστές θέτοντας τους σε κίνδυνο.

Οι μοτοσικλετιστές εισηγούνται: 

1. Αν κατασκευάζονται αυτού του είδους χώροι στάθμευσης να γίνονται μόνο σε παρόδους.

2. Να κατασκευάζονται στην αριστερή πλευρά των παρόδων.

3. Στους υφιστάμενους χώρους οι πρώτες θέσεις να προορίζονται για σταθμεύσεις μοτοσικλετών ή για ΑΜΕΑ έτσι ώστε να μην εμποδίζεται συνεχώς η ορατότητα των οδηγών που με τα οχήματα τους εισέρχονται στους κύριους δρόμους.

4. Να κατασκευαστούν χώροι στάθμευσης σε κανονικούς χώρους και όχι στους χώρους των πεζοδρομίων.

Σκοπός των προβληματισμών και εισηγήσεων των μοτοσικλετιστών όπως τονίζουν οι ίδιοι είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και η αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων.