Επιστημονική έρευνα και διάλογο για τα τετράμηνα, εξήγγειλε ο Υπ. Παιδείας

Επιστημονική έρευνα και διάλογο για τα τετράμηνα, εξήγγειλε ο Υπ. Παιδείας

Συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του ΔΗΣΥ, στο πλαίσιο του διαλόγου που ξεκίνησε με τα κοινοβουλευτικά κόμματα.

Επιστημονική έρευνα και διάλογο για αξιολόγηση του θεσμού των τετραμήνων στα σχολεία, εξήγγειλε ο νέος Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομου Προδρόμου, σημειώνοντας πως το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι το μείζων μέσα σε όλη τη μεταρρύθμιση. Ο κ. Προδρόμου συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, στο πλαίσιο του διαλόγου που ξεκίνησε με τα κοινοβουλευτικά κόμματα.
 
Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, ο κ. Νεοφύτου ευχήθηκε αρχικά καλή επιτυχία στον κ. Προδρόμου στα νέα του καθήκοντα και τον διαβεβαίωσε πως θα τους βρει συμπαραστάτες στην πιο δύσκολη αλλά και υποσχόμενη αποστολή αλλά που έχει ένας Υπουργός, να κάνει τη σωστή μεταρρύθμιση στον πιο σημαντικό τομέα που δεν είναι άλλος από αυτόν της Παιδείας.
 
Ο κ. Νεοφύτου σημείωσε πως για να επιτευχθεί η πιο σωστή μεταρρύθμιση με στόχο πάντα τους μαθητές δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι τίποτα δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς τη ψυχή της Παιδείας, που είναι οι εκπαιδευτικοί και οι λειτουργοί. «Σας εύχομαι κάθε επιτυχία στο νέο έργο, βέβαιος για τη επιτυχία σας», είπε ο κ. Νεοφύτου απευθυνόμενος στον κ. Προδρόμου.
 
Από την πλευρά του, ευχαριστώντας τον Πρόεδρο του ΔΗΣΥ, ο νέος Υπουργός Παιδείας είπε πως ξεκίνησε σήμερα μια σειρά επαφών με τα κοινοβουλευτικά κόμματα. Το μεγάλο στοίχημα της εκπαίδευσης, δηλαδή ο σχεδιασμός του μέλλοντος αυτού του τόπου μέσα από τα παιδιά και το δημόσιο σχολείο, απαιτεί τον διάλογο και τη διαβούλευση.
 
Σημείωσε πως παρόλες τις διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις στα διάφορα κόμματα, η βασική γραμμή της Κυβέρνησης είναι όπως μέσα από την ενημέρωση και τον διάλογο να μπορεί να βρίσκεται, όπου είναι δυνατόν, η κοινή συνισταμένη. «Έχουμε σε εξέλιξη μια μεγάλη μεταρρύθμιση για τη βελτίωση και τη στήριξη του δημόσιου σχολείου. Ταυτόχρονα έχουμε μια σφαιρική αντιμετώπιση της εκπαίδευσης και στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση άλλα και στα ζητήματα του πολιτισμού, του αθλητισμού και της νεολαίας», είπε, και πρόσθεσε πως όλα αυτά θα συζητήσει με τα κόμματα έχοντας ως γνώμονα το καλό των πολιτών και το συμφέρον της κοινωνίας.
 
Ερωτηθείς αν έχει πλέον μια καλύτερη και πιο σφαιρική άποψη για το θέμα τω τετράμηνων, ο κ. Προδρόμου είπε αρχικά πως το συγκεκριμένο ζήτημα δεν είναι το μείζων και πως δεν θα χαρακτήριζε τη διαδικασία θεσμό, γιατί πρέπει να αποδραματοποιήσουμε μια κατάσταση πραγμάτων που μας έχει παρασύρει σε κάποιες αχρείαστες συζητήσεις», είπε.
 
Πρόσθεσε πως πρόκειται για μια διευθέτηση μέσα στο πλαίσιο του παιδαγωγικού σχεδιασμού και μόλις ολοκληρωθεί η πρώτη εφαρμογή των εξετάσεων του πρώτου τετραμήνου, θα γίνει επιστημονική έρευνα από το παιδαγωγικό ινστιτούτο και θα υπάρξει διάλογος πάνω στα όσα θα καταγραφούν, καθώς ήδη υπάρχουν παρατηρήσεις και εισηγήσεις.
 
«Φυσικά, εκεί όπου θα το κρίνουμε αναγκαίο με βάση και την εμπειρία, μπορούν να γίνουν διορθώσεις και αλλαγές», είπε και επανέλαβε πως αυτό που έχει σημασία είναι το ίδιο το παιδαγωγικό έργο μέσα στις τάξεις, στην καθημερινότητα, το να γίνει ξανά το σχολείο μια κοινότητα μάθησης και χαράς για τα παιδιά.
 
Σε αυτό το έργο, συνέχισε, ο πρώτος συνεργάτης είναι οι εκπαιδευτικοί. «Αρα, και με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις που θα έχω συναντήσεις τις επόμενες μέρες, και με τους γονείς και τα ίδια τα παιδιά, θα δούμε στην πράξη πώς λειτουργεί αυτή η οργάνωση της σχολικής χρονιάς που έχει υιοθετηθεί και θα γίνουν όπου επιβάλλονται βελτιώσεις», είπε.
 
Ο Υπουργός ανέφερε πως ταυτόχρονα θα συζητηθεί και η κατανομή της ύλης και για όλα τα ζητήματα, χωρίς προειλημμένες απόψεις, χωρίς δογματισμούς χρησιμοποιώντας ωφέλημα και την εμπειρογνωμοσύνη. «Σε αυτά τα ζητήματα υπάρχει η επιστημονική υποστήριξη, αλλά στήριξη θα μας δώσει και ο διάλογος που θα έχουμε», κατέληξε.

Πηγή: ΚΥΠΕ