Η Emirates ανανεώνει το πρόγραμμα εταιρικής αφοσίωσης

Η Emirates ανανεώνει το πρόγραμμα εταιρικής αφοσίωσης

Το Emirates Business Rewards είναι το πρώτο στην περιοχή που επιτρέπει εξαργύρωση των Points σε οποιαδήποτε εμπορική διαθέσιμη θέση ανά πάσα στιγμή

Η Emirates έχει ανανεώσει το πρόγραμμα εταιρικής αφοσίωσης, Emirates Business Rewards, για να παρέχει μεγαλύτερη αξία και περισσότερα χαρακτηριστικά για τους πελάτες. Το νέο πρόγραμμα έχει απλοποιηθεί και έχει γίνει πιο ανταγωνιστικό ώστε να προσφέρει ευκολότερη εξαργύρωση και αναβαθμίσεις ακόμη και για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Ένα από τα μεγαλύτερα χαρακτηριστικά στο νέο βελτιωμένο πρόγραμμα είναι η δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν τα Business Rewards Points για να γίνει κράτηση οποιασδήποτε εμπορικής διαθέσιμης θέσης ανά πάσα στιγμή δίνοντας στα μέλη την ίδια ευκολία με την πληρωμή με μετρητά. Η Emirates είναι η πρώτη και μοναδική αεροπορική εταιρεία στην περιοχή που προσφέρει αυτή την ευελιξία ως μέρος του προγράμματος εταιρικής αφοσίωσης – βελτιώνοντας την αποδοτικότητα κόστους για επαγγελματικά ταξίδια.

Η Emirates ανέθεσε πρόσφατα μια ανεξάρτητη έρευνα για την αντίληψη και τις συνήθειες περισσότερων από 800 επιχειρηματιών ταξιδιωτών και των ιθυνόντων των επιχειρηματικών ταξιδιών στα ΗΑΕ [i]. Τα βασικά ευρήματα επαναλαμβάνουν την ανάγκη για οικονομική αποδοτικότητα και ευελιξία σε εταιρικά ταξίδια που συμβαδίζουν με τα νέα χαρακτηριστικά του Emirates Business Rewards. Σύμφωνα με την έρευνα, οι 3 κορυφαίοι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη για την επιλογή αεροπορικής εταιρείας ήταν τα ναύλα (30%), οι ώρες πτήσεων (26%), και η αξία για τα χρήματα (23%).

Το Emirates Business Rewards θα ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών και θα παρέχει οφέλη με περισσότερη αξία ειδικά διαμορφωμένα για οργανισμούς κάθε μεγέθους, φιλανθρωπικές οργανώσεις και συλλόγους. Εκτός από τις επιτρεπόμενες εξαγορές για οποιεσδήποτε θέσεις, υπάρχει επίσης και μεγαλύτερη ευελιξία, όταν πρόκειται για την απόκτηση και εξαργύρωση των Business Rewards Points.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι ερωτηθέντες προτιμούν περισσότερο να κάνουν κράτηση στο διαδίκτυο, απευθείας με την αεροπορική εταιρεία (29%) για τα επαγγελματικά ταξίδια. Οι μικρότεροι οργανισμοί ήταν ακόμη πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν κρατήσεις απευθείας μέσω διαδικτύου με περισσότερο από το 50% του εταιρικού ταξιδιού τους να οργανώνεται με αυτό τον τρόπο. Με λιγότερη εξάρτηση από τρίτους ταξιδιωτικούς πράκτορες, το Emirates Business Rewards έχει βελτιωμένη εμπειρία χρήστη με πίνακες εύκολους στη χρήση για τον πελάτη. Αυτοί περιλαμβάνουν εργαλεία για τη διαχείριση και τη κράτηση υπηρεσιών για τους εργαζόμενους, και παρακολούθηση των αποταμιεύσεων που έχουν συσσωρευτεί μέχρι εκείνη τη στιγμή στο πρόγραμμα.

Η εγγραφή επίσης έχει απλοποιηθεί, ανεξάρτητα από το μέγεθος του οργανισμού. Η εισαγωγή της λειτουργίας του «Guest Traveller» σημαίνει ότι οι οργανισμοί μπορούν να περιλαμβάνουν άτομα εκτός επιχείρησης, όπως συμβούλους, ή πελάτες που ταξιδεύουν για λογαριασμό του οργανισμού και να εξακολουθούν να κερδίζουν Business Rewards Points.

Ενώ το πρόγραμμα θα συνεχίσει να παρέχει αξία και εξυπηρέτηση στις βασικές βιομηχανίες, όπως της Παραγωγής, του Πετρελαίου και Φυσικού αερίου, του Εμπορίου και της Πληροφορικής, το απλοποιημένο σύστημα και η απεριόριστη εγγραφή εργαζομένων θα επιτρέψει επίσης σε άλλες βιομηχανίες με μεγάλο εργατικό δυναμικό, όπως η κατασκευαστική βιομηχανία, να επωφεληθεί από το πρόγραμμα.

Συνεχίζεται στη σελίδα 2 / ...
03.10.2016

Η Emirates ανανεώνει το πρόγραμμα εταιρικής αφοσίωσης για να παρέχει κίνητρα με περισσότερη αξία για τους επιχειρηματίες ταξιδιώτες / σελίδα 2

Η Emirates προσφέρει άμεση συνδεσιμότητα από το Ντουμπάι προς περισσότερους από 150 προορισμούς σε έξι ηπείρους. Σε όλες τις κατηγορίες θέσεων, η Emirates προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και αξία για τα χρήματα με πολυτελείς ιδιωτικές σουίτες στην Πρώτη Θέση, πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα στη Διακεκριμένη Θέση και το εμβληματικό Onboard Lounge του A380, τις μεγαλύτερες οθόνες στο κάθισμα στον κόσμο στην Οικονομική Θέση με 13,3 ίντσες και περισσότερα από 2.500 κανάλια ψυχαγωγίας κατ’ απαίτηση σε όλες τις καμπίνες. Αυτό συμπληρώνεται από την άριστη εξυπηρέτηση στο αεροσκάφος από ένα διεθνές πλήρωμα καμπίνας επιβατών, που μιλά πάνω από 60 γλώσσες.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την emirates.com/businessrewards

Η Emirates λειτουργεί καθημερινά προγραμματισμένες πτήσεις μεταξύ Ντουμπάι και Κύπρου. Η Emirates εκτελεί πτήσεις πέντε φορές την εβδομάδα - κάθε Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο – ταξιδεύοντας προς Αθήνα. Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, η πτήση φτάνει στη Λάρνακα από το Ντουμπάι και πηγαίνει στη Μάλτα. Η απογευματινή πτήση φτάνει στη Λάρνακα από τη Μάλτα στην επιστροφή της στο Ντουμπάι.