Πώς ενέπνευσε τη Google το θρυλικό φόρεμα της Jennifer Lopez;

Πώς ενέπνευσε τη Google το θρυλικό φόρεμα της Jennifer Lopez;

Πολλά χρόνια πριν μάθουμε το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Snapchat και όλα τα social media, το διαδίκτυο ήταν ένας χώρος πολύ πιο "άδειος" και εξαιρετικά πιο απλός.

Όμως η Jennifer Lopez, άθελά της, κατάφερε να το αλλάξει μια για πάντα!

Τι εννοούμε; Το πράσινο φόρεμα με prints και το πολύ σέξι ντεκολτέ του οίκου Versace, που επέλεξε η star για την εμφάνισή της στα βραβεία Grammy του 2000, έγινε η αιτία (και η αφορμή!) για να δημιουργηθεί το Google Images.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Google, Eric Schmidt, έχει αποκαλύψει πως ο λόγος που «γεννήθηκε» το section με την αναζήτηση εικόνων στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης, ήταν η φρενίτιδα γύρω από το περίφημο φόρεμα με τροπικά prints που φόρεσε τότε η γνωστή λατίνα ποπ σταρ. «Μετά από κάποιο σημείο, ο κόσμος ήθελε κάτι παραπάνω από μόνο κείμενο. Αυτό έγινε προφανές στα βραβεία Grammy το 2000, όταν η Jennifer Lopez φόρεσε ένα πράσινο φόρεμα που τράβηξε την προσοχή όλου του κόσμου.

Ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ μέχρι τότε. Όμως δεν υπήρχε τρόπος για να δώσουμε στους χρήστες ακριβώς το αποτέλεσμα που ήθελαν: Τη JLo να φορά εκείνο το φόρεμα. Έτσι, γεννήθηκε το Google Image Search».

Διαβάστε περισσότερα στο queen.gr