Αδυνάτισμα τώρα: Tips για να απαλλαγείς από το λίπος στο πρόσωπο

Αδυνάτισμα τώρα: Tips για να απαλλαγείς από το λίπος στο πρόσωπο

Καθημερινά διαβάζεις δεκάδες άρθρα που κάνουν λόγο για δίαιτες και προγράμματα γυμναστικής. Στόχος των περισσότερων; Μα φυσικά να σου δείξουν τον τρόπο για να μειώσεις το λίπος από τις επίμαχες περιοχές. Ποιες είναι αυτές; Κοιλιά, γλουτοί, μηροί και μπράτσα.

Τι γίνεται όμως με το... λίπος στο πρόσωπο; Πολλές γυναίκες επιθυμούν να εξαφανίσουν το ενοχλητικό προγούλι και δεν τα καταφέρνουν με τίποτα. Υπάρχει άραγε τρόπος; Η απάντηση είναι «ναι»!

Τα καλά νέα είναι ότι η γενικότερη απώλεια κιλών θα περιορίσει σε ένα αρκετά μεγάλο βαθμό το λίπος στην περιοχή του προσώπου. Στη συνέχεια, αν ακολουθήσεις τα παρακάτω tips θα πας ένα βήμα παραπέρα και θα καταφέρεις σιγά-σιγά να φτάσεις το στόχο σου – που δεν είναι άλλος από την απόκτηση ενός πιο αδύνατου προσώπου.
Πάμε να δούμε τα tips:

1. Μείωσε τη ζάχαρη και το αλάτι
Για να δεις άμεσα διαφορά στο πρόσωπό σου θα πρέπει να περιορίσεις τη ζάχαρη και το αλάτι που καταναλώνεις σε καθημερινή βάση. Περιόρισε ή και απόφυγε το junk food, τα πατατάκια, τους αλατισμένους ξηρούς καρπούς, τις έτοιμες σάλτσες και τα γλυκά. Εμπλούτισε τη διατροφή σου με λαχανικά και φρούτα, δείχνοντας ιδιαίτερη προτίμηση σε εκείνα που είναι πλούσια σε νερό.

2. Πίνε άφθονη ποσότητα νερού
Όταν δεν καταναλώνεις αρκετό νερό, το μόνο που πετυχαίνεις είναι να γίνεται μεγαλύτερη κατακράτηση υγρών και φυσικά να επιδεινώνεται το πρήξιμο στο πρόσωπο αλλά και το σώμα σου. Κατανάλωνε δύο λίτρα νερό την ημέρα και θα δεις άμεσα τα ευεργετικά του αποτελέσματα (η όρεξή σου θα περιοριστεί, το πρήξιμο θα υποχωρήσει, ο μεταβολισμός σου θα «δουλεύει ρολόι» και το δέρμα σου θα αποκτήσει ξανά τη χαμένη του λάμψη και ελαστικότητα).

3. Αύξησε την ποσότητα ασβεστίου που λαμβάνεις ημερησίως
Ποικίλες έρευνες έχουν κατά καιρούς αποδείξει πως όσα άτομα καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες ασβεστίου την ημέρα τείνουν να χάνουν πολύ πιο εύκολα κιλά σε σύγκριση με εκείνους που δε λαμβάνουν αρκετό ασβέστιο από τη διατροφή τους. Αυτό, λοιπόν, που πρέπει να κάνεις είναι να προσθέσεις τις παρακάτω τροφές στο πρόγραμμά σου: άπαχο γάλα, γιαούρτι, τυρί Ricotta, παρμεζάνα, τοφού, σαρδέλες, σπανάκι και αμύγδαλα.

4. Άλλαξε το workout σου
Μην «κολλάς» με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα – πες ναι στην ποικιλία. Προτίμησε την κυκλική προπόνηση, η οποία συνδυάζει το αερόβιο με τα βάρη και βοηθά στη γρηγορότερη απώλεια λίπους. Μην ξεχνάς πως για να δεις αποτελέσματα θα πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου να γυμνάζεται 5 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον μία ώρα τη φορά!

5. Κοιμήσου καλά
Αν θες ο μεταβολισμός σου να δουλεύει σωστά, τότε πες «ναι» στον ποιοτικό ύπνο. Η στέρηση ύπνου σχετίζεται με πολυάριθμες αλλαγές στη μεταβολική δραστηριότητα, με σημαντικότερη (στην προκειμένη περίπτωση) την αδυναμία του οργανισμού να ρυθμίζει τη γλυκόζη στο αίμα και ταυτόχρονα την όρεξή σου. Οκτώ ώρες την ημέρα αρκούν για να «δουλεύουν όλα ρολόι»!

Πηγή: queen.gr