Κυτταρίτιδα: 4 ασκήσεις για να την εξαφανίσεις

 Κυτταρίτιδα: 4 ασκήσεις για να την εξαφανίσεις

Ακολούθησέ τις!

Αν κι εσύ φέτος έχεις βάλει στόχο να αποκτήσεις το κορμί που ονειρεύεσαι χροοοοόνια τώρα τότε συνέχισε να διαβάζεις. Στο σημερινό μας άρθρο σου προτείνουμε τέσσερις τέλειες ασκήσεις για να αντιμετωπίσεις το μεγαλύτερο εχθρό της γυναικείας σιλουέτας που δεν είναι άλλος από την κυτταρίτιδα. Μην περιμένεις να μπει ο Μάιος για να γυμναστείς. Ξεκίνα από τώρα!

Πάμε να δούμε τις ασκήσεις:

1. Στάσου όρθια και έχοντας τα χέρια σου στη μέση, κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, λυγίζοντας τα γόνατα και κατεβάζοντας χαμηλά τη λεκάνη (τη γνωστή σε όλες μας προβολή). Προσοχή: τα γόνατά σου δε θα πρέπει να ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών σου. Μείνε χαμηλά για περίπου 5 δεύτερα και στη συνέχεια άλλαξε πόδι. Κάνε 3 σετ των15 επαναλήψεων για κάθε μεριά.

2. Στάσου όρθια, με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια σου να στηρίζονται στη μέση σου. Από τη θέση αυτή κάνεις βαθύ ημικάθισμα (squat) προσέχοντας τα γόνατά σου να μην ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών σου. Μείνε όσο πιο χαμηλά μπορείς για 5 δευτερόλεπτα, σφίγγοντας καλά τους μηρούς και τους γλουτούς σου. Επίστρεψε στην αρχική σου θέση, πάρε βαθιά ανάσα και συνέχισε. Κάνε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

3. Στάσου όρθια, με τα χέρια σου να ακουμπούν στη μέση σου. Λύγισε ελαφρώς το αριστερό σου πόδι ώστε να πατά καλά στο έδαφος και τέντωσε προσεκτικά το δεξί προς το πλάι, προσπαθώντας να δημιουργήσεις μία γωνία 30 περίπου μοιρών. Σφίξε πολύ καλά την κοιλιά σου και κάνε, με τεντωμένο πόδι, μικρούς κύκλους, για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Άλλαξε πλευρά και επανέλαβε την ίδια διαδικασία. Κάνε 3 σετ των 30 δευτερολέπτων για κάθε μεριά.

4. Στάσου στα τέσσερα και με το κεφάλι σου να κοιτά στο στρώμα. Η πλάτη σου θα πρέπει να είναι ίσια και η κοιλιά σου καλά σφιγμένη. Από αυτή τη στάση, λυγίζεις το δεξί σου πόδι και το σηκώνεις ψηλά, μέχρι ο μηρός σου να είναι παράλληλος με το έδαφος. Μείνε ψηλά για 5 δευτερόλεπτα σφίγγοντας πολύ καλά τους γλουτούς σου και επίστρεψε στην αρχική σου θέση. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

Πηγή: queen.gr