Αργός μεταβολισμός: Με αυτούς τους τρόπους θα «κάψετε» το λίπος (Εικόνες)

Αργός μεταβολισμός: Με αυτούς τους τρόπους θα «κάψετε» το λίπος (Εικόνες)

Ο μεταβολισμός παίζει σημαντικό ρόλο στο σώμα.

Βοηθά κυρίως στην επεξεργασία των τροφών και των ποτών που καταναλώνετε για την παραγωγή της ενέργειας που χρειάζεστε για τις καθημερινές σας δραστηριότητες.

Επηρεάζει επίσης το πόσο τρώτε και πίνετε, καθώς και το βάρος σας. Γι’ αυτό και ο αργός μεταβολισμός προκαλεί μεγάλη ανησυχία σε πολλούς ανθρώπους, ειδικά όσους προσπαθούν να χάσουν το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς.

Ένας αργός μεταβολισμός δυσκολεύει την προσπάθεια απώλειας βάρους. Η σύνθεση του σώματός σας και η μυϊκή μάζα αποτελούν τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν τον μεταβολικό ρυθμό.

Οι άνθρωποι με μικρότερο σκελετό, οι κοντοί, καθώς και όσοι δυσκολεύονται να διατηρήσουν τη μυϊκή μάζα, τείνουν να έχουν πιο αργό μεταβολισμό, σύμφωνα με τους ενδοκρινολόγους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα θετικά του καλοκαιριού για την υγεία μας

Η επιτάχυνση του μεταβολισμού δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν όμως τρόποι που, σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, αλλά και το λίπος της κοιλιάς, ακόμη και αν έχετε αργό μεταβολισμό.

Δείτε παρακάτω ποιοι είναι:

Αυξήστε τη μυϊκή σας μάζα: Η άπαχη μυϊκή μάζα βοηθά στην αύξηση του βασικού μεταβολικού ρυθμού, με αποτέλεσμα το σώμα να καίει περισσότερες θερμίδες σε κατάσταση ανάπαυσης. Τα υψηλότερα επίπεδα μυϊκής μάζας μπορούν επίσης να αυξήσουν τις θερμίδες που καίτε στη διάρκεια της άσκησης και άλλων σωματικών δραστηριοτήτων.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις στην κατηγορία ΥΓΕΙΑ

Αερόβια άσκηση: Οι ασκήσεις που αυξάνουν τους παλμούς της καρδιάς βοηθούν στην απώλεια του λίπους από την περιοχή της κοιλιάς.

Υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνες: Προσθέστε στη διατροφή σας τροφές με υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνες, η πέψη των οποίων απαιτεί περισσότερη ενέργεια από τις άλλες τροφές. Οι πρωτεΐνες βοηθούν επίσης στην αύξηση της μυϊκής μάζας. Τέτοιες τροφές είναι τα ψάρια, το άπαχο κοτόπουλο, η γαλοπούλα, τα φασόλια και οι φακές. Καλά λιπαρά θα πάρετε από τα αμύγδαλα, τα καρύδια, το ελαιόλαδο, τα λιπαρά ψάρια και το αβοκάντο.

Διαβάστε εδώ τις ειδήσεις της ημέρας

Μειώστε τις θερμίδες: Παράλληλα με την προσθήκη άπαχης πρωτεΐνης και υγιεινών λιπαρών, προσπαθήστε να περιορίσετε την κατανάλωση τροφών με πολλές θερμίδες. Κόβοντας 250 θερμίδες από το σύνολο των θερμίδων που παίρνετε καθημερινά από τις τροφές, βελτιώνετε τον μεταβολισμό σας και μειώνετε το λίπος της κοιλιάς.

Πηγή: onmed.gr