Άφησε τα «από Δευτέρας» - Οι 10 λόγοι που θα σε πείσουν να αρχίσεις γυμναστική

Άφησε τα «από Δευτέρας» - Οι 10 λόγοι που θα σε πείσουν να αρχίσεις γυμναστική

«Δεν έχω χρόνο», «δεν έχω ενέργεια για γυμναστήριο» – Σου βρήκαμε τους λόγους για να ξεκινήσεις σήμερα

Της Μύριας Γεωργίου

Η γυμναστική είναι πολύ σημαντική δραστηριότητα στην καθημερινότητα του ανθρώπου. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως όσο πιο νωρίς εντάξουμε την άσκηση στη ζωή μας τόσο πιο γρήγορα θα έχει θετικό αντίκτυπο.

Κάποιες φορές η ρουτίνα και οι δυσκολίες στην καθημερινότητα, μας απομακρύνουν από το να αθλούμαστε. Τις πλείστες φορές είναι διότι χάνουμε το κίνητρο μας λόγω της κούρασης και των ευθυνών. Να όμως που σας έχουμε τους λόγους που η γυμναστική κάνει καλύτερη την καθημερινότητα μας εφόσον μας δίνει πολλά οφέλη.

Πέραν του κομματιού ότι ενισχύει τον ρυθμό για ταχύτερη απώλεια βάρους, που απασχολεί αρκετό κόσμο, η γυμναστική προσφέρει πολλά άλλα οφέλη που τονώνουν τον οργανισμό μας.

Image result for γυμναστικη

Ποια είναι αυτά τα οφέλη

Σε επικοινωνία μας με την Γυμνάστρια Μαγδαλένα Ανδρέου, η ίδια τόνισε πως είναι πολύ σημαντικό να εντάξουμε την άσκηση στη ζωή μας σε όποια ηλικία και αν βρισκόμαστε. «Ο νέος επενδύει στην υγεία του μελλοντικά, γυμνάζοντας το σώμα του και ο πιο μεγάλος σε ηλικία, συντηρεί αυτούς τους μύες για να κρατά μια καλή φυσική κατάσταση».

Η κα Ανδρέου ανέφερε πως η γυμναστική όταν ενταχθεί στο καθημερινό μας πρόγραμμα συστηματικά έστω και 3 φορές την βδομάδα είναι μια επένδυση στην μελλοντική μας φυσική κατάσταση.

Δυσκολεύεσαι να πάρεις την απόφαση; Ήρθε η ώρα να αφήσεις τα «από Δευτέρας»

Έχουμε για εσάς 10 λόγους που θα σε πείσουν να αρχίσεις να αθλείσαι από σήμερα κιόλας.

Όπως μας ανέφερε η κα Ανδρέου, η γυμναστική βοηθάει σε περιπτώσεις κατάθλιψης. Όταν ένα άτομο είναι διαγνωσμένο με κατάθλιψη τις πλείστες των περιπτώσεων παίρνει φαρμακευτική αγωγή η οποία του ανεβάζει την διάθεση. Η γυμναστική συμβάλει σε αυτές τις περιπτώσεις. Με την γυμναστική παράγεται η ενδορφίνη η οποία φέρνει ευεξία και ευφορία στο άτομο.

Επίσης η ενδορφίνη που παράγεται στον οργανισμό έχει ως αποτέλεσμα να ανεβάζει την διάθεση μας και να κατεβάζει τις στρεσογόνες ορμόνες όπως την αδρεναλίνη. Όταν είμαστε αγχωμένοι αυτή η ορμόνη είναι στα ύψη ενώ δεν πρέπει να είναι σε υψηλά επίπεδα για να λειτουργά κανονικά το σώμα μας και να μην παρουσιάζει προβλήματα.

Related image

Συμπληρώματα διατροφής: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε - Πότε μπορούν να γίνουν επικίνδυνα

Καλύτερος ύπνος. Βοηθάει ιδιαίτερα τα άτομα που αντιμετωπίζουν χρόνιες αϋπνίες. Όταν άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον ύπνο εντάξουν την άθληση στη ζωή τους εντατικά,  αυτό συμβάλει στο να ηρεμεί το νευρικό σύστημα.

Η γυμναστική βοηθάει στην μνήμη. Όταν γυμναζόμαστε ο εγκέφαλος μας παράγει νέα και πιο βελτιωμένα κύτταρα. Σύμφωνα με έρευνες, το φαινόμενο που συμβαίνει λέγεται "hippocampal neurogenesis".

Related image

Με τη γυμναστική έχουμε περισσότερη ενέργεια, αφού η άσκηση είναι σύμμαχος κατά της χρόνιας κόπωσης. Την ώρα που γυμναζόμαστε νιώθουμε ότι χάνουμε την ενέργεια μας αλλά η αλήθεια είναι ότι μετά την άσκηση η ενέργεια επιστρέφει και νιώθουμε πιο δυνατοί.

Διαβάστε εδώ τις ειδήσεις της ημέρας

Γυμνάζοντας το σώμα μας αποβάλλουμε το στρες. Αυτό μπορεί να γίνει με οποιαδήποτε φυσική δραστηριότητα, για παράδειγμα περπάτημα, τρέξιμο, χορός, κυκλική γυμναστική κλπ. Αποβάλλεται το συσσωρευμένο στρες που μένει πάνω μας ύστερα από μια κουραστική ημέρα και μας βοηθά να νιώθουμε καλύτερα.

Image result for γυμναστικη

Ενδυνάμωση της καρδίας μας. Καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στο σώμα μας με αποτέλεσμα να γίνεται ευκολότερα η αποβολή τοξινών. Οι βιταμίνες που προσλαμβάνουμε από το φαγητό μπορεί να θρέψουν πιο σωστά το σώμα.

Καλύτερη όψη του δέρματος. Με την γυμναστική, λόγω της καλύτερης κυκλοφορίας του αίματος, τα αγγεία αρχίζουν και διαστέλλουν πιο εύκολα το αίμα με αποτέλεσμα το αίμα να είναι πιο καθαρό, έτσι το πρόσωπο και το δέρμα λάμπουν και έχουν πιο φυσική όψη.

Related image

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Φοβάσαι να... ταξιδέψεις με αεροπλάνο; Αυτή η εναλλακτική θεραπεία δίνει λύσεις

Δυναμώνουν τα οστά μας. Γυμνάζοντας την μυϊκή μάζα αρχίζουμε και δυναμώνουμε και με την πάροδο του χρόνου μειώνεται ο κίνδυνος οστεοπόρωσης που ταλαιπωρεί τις γυναίκες μετά την ηλικία των 40-45.

Καλύτερη ερωτική επαφή. Είναι ένα βασικό στοιχείο της καθημερινότητας μας. Μέσω της άθλησης δυναμώνει ο οργανισμός και η αντοχή μας. Έχουμε καλύτερη απόδοση στην σεξουαλική μας δραστηριότητα.