Δυσκοιλιότητα: Τέσσερις τρόποι για να δώσετε τέλος στην ταλαιπωρία

Δυσκοιλιότητα: Τέσσερις τρόποι για να δώσετε τέλος στην ταλαιπωρία

Ένα από τα πιο κοινά συμπτώματα δυσλειτουργίας του εντέρου και γενικότερα του πεπτικού συστήματος είναι η δυσκοιλιότητα.

Σήμερα εκτιμάται πως εμφανίζεται πολύ πιο συχνά από ό,τι στο παρελθόν και μάλιστα στις ΗΠΑ θεωρείται «πάθηση του σύγχρονου ανθρώπου» με το 16% των ενήλικων Αμερικανών να δηλώνει πως πάσχει από δυσκοιλιότητα, σύμφωνα με στοιχεία της Αμερικανικής Γαστρεντερολογικής Ένωσης. Κατά τη δυσκοιλιότητα, το έντερο κάνει πολύ λιγότερες κινήσεις από τις απαιτούμενες, με αποτέλεσμα η κένωση να δυσχεραίνει και ο οργανισμός να αισθάνεται δυσφορία, φούσκωμα, ακόμα και πόνο.

Εν τούτοις, όταν πρόκειται για περιστασιακή δυσκοιλιότητα, υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι τρόποι που βοηθούν κάθε οργανισμό να ανακουφιστεί από το πρόβλημα, απλά και άμεσα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτής της μορφής η δυσκοιλιότητα εμφανίζεται πολύ συχνά και συνήθως οφείλεται σε παράγοντες όπως η πρόχειρη διατροφή, το άγχος, μια εγκυμοσύνη ή ακόμα και ένα ταξίδι. Ως εκ τούτου, μπορεί να αντιμετωπιστεί με μερικά προσεκτικά βήματα, που συνδράμουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και ειδικά του εντέρου, που είναι το κυρίαρχο όργανο στη διαδικασία.

Η σωστή ενυδάτωση

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να πίνουμε καθημερινά το νερό που χρειαζόμαστε, καθώς αυτό βοηθάει γενικά στην καλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Ως αρκετή ποσότητα για έναν ενήλικα συνιστάται η κατανάλωση τουλάχιστον δύο λίτρων υγρών ημερησίως – σε αναλογία πάντοτε με το βάρος. Πίνοντας άφθονο νερό βοηθάμε σημαντικά στην καλή λειτουργία του εντέρου, στη σωστή του κινητικότητα και επομένως στην αποφυγή ή αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Πολλοί υπολογίζουν πως οκτώ ποτήρια νερού την ημέρα είναι αρκετά και πράγματι αυτή η ποσότητα είναι ικανοποιητική.

Η αποφυγή της ζάχαρης

Γενικότερα, η ισορροπημένη διατροφή βοηθά και στην καλή λειτουργία του εντέρου και επομένως στην αποφυγή της δυσκοιλιότητας. Ειδικότερα όμως, η αποφυγή της ζάχαρης μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα, καθώς η κατανάλωσή της επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης και άρα τη λειτουργία του εντέρου. Ροφήματα που περιέχουν ζάχαρη σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να δυσχεραίνουν την κατάσταση, χωρίς μάλιστα να το καταλαβαίνουμε και γι’ αυτό, καλό είναι, να τα αποφεύγουμε όσο είναι δυνατόν.

Το κατάλληλο προϊόν

Αποτελεσματική, εύκολη και γρήγορη ανακούφιση από τη δυσάρεστη αίσθηση της περιστασιακής δυσκοιλιότητας επιτυγχάνεται με τη βοήθεια του κατάλληλου προϊόντος: Το taniGO, που μπορούμε να καταναλώσουμε ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρισκόμαστε από τον φακελίσκο, χωρίς νερό, έχει άρωμα βατόμουρο, δρα σε 24 με 48 ώρες και διαθέτει ήπια και αποτελεσματική δράση, γεγονός που το κάνει κατάλληλο για εγκύους και θηλάζουσες, διαβητικούς αλλά και για όσους ακολουθούν δίαιτα φτωχή σε νάτριο. Περιέχει την ουσία μακρογόλη 4000 που μαλακώνει τα σκληρά κόπρανα και αυξάνει τον όγκο τους μέσω της κατακράτησης ύδατος στα κόπρανα, οδηγώντας σε ταχύτερη διέλευσή τους μέσα στο έντερο, διευκολύνοντας την κένωση του εντέρου και παρέχοντας μία αίσθηση φυσικής ανακούφισης. Συνολικά περιέχονται 12 φακελίσκοι σε κάθε συσκευασία και αυτοί αρκούν για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, καθώς ένας ενήλικας μπορεί να καταναλώνει έως και δύο δόσεις ημερησίως και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των 15 ημερών.

Η ήπια άσκηση

 

Η δυσκοιλιότητα είναι σήμερα ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι, ειδικά εξαιτίας του σύγχρονου τρόπου ζωής. Έχει όμως συγκεκριμένη λύση, που είναι εύκολη και άμεση για όλους: Σωστή διατροφή, ενυδάτωση, ήπια άσκηση και το taniGO, το προϊόν που μπορούμε να έχουμε πάντοτε μαζί μας και να καταναλώνουμε ακόμα και απευθείας από τον φακελίσκο, είτε διαλύοντάς το σε ένα ποτήρι νερό. Τέσσερα βήματα που μας βοηθούν να ανακουφιστούμε από τη δυσάρεστη και πολλές φορές οδυνηρή, αίσθηση της δυσκοιλιότητας, διά παντός.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsbomb.gr